KÄÄÄÄÄK!!! Nyt on kolmenkympin rajapyykki ylitetty. Ou nou! :D

Kakkua tein ja sitä meni. Kakku on tehty kääretorttupohjista, välissä pätkismoussea ja mansikka-vanilijahilloa. Päällä kinuskikuorrute (hieman epäonnistunut) asekä erittäin vauhdilla tehdyt pursotukset (Fanni huusi vieressä sitterissä ja isommat kitisi muuten vaan), ei enää niin ihan helppoa tämä kakkujen teko! :D

2110511.jpg

Ihania lahjojakin sain! Nomination korun kummitädiltä ja kovin osuvan kortin.. lehdestä leikattu pohjalaisakkojen kuva jossa luki "Soot hullu ja mä oon viälä sun kummi" Hauska! :D
Rahaakin sain ja niimpä hain tänään itelleni uuden puhelimen. Jee!! Mulla on ollu M:n veljen vanha puhelin ja nyt mulla on jopa kamera ekaa kertaa elämässäni puhelimessa..uuu... Mummulta ja paapalta saatiin uudet täkit ja pussilakanoita. Nekin tuli erittäin tarpeeseen kaikki! Naapurista sain piparimuumitalon muotit, niitä oon monesti pyöritelly kaupassa käsissä, mutta en oo malttanu ostaa! :) Ja M osti mulle ihanat kengät jo viikolla.

Sokerina pohjalla on tämä äidiltä, isältä, veljeltä, siskoilta ja mummulta saatu ihanuus. (ja tais äitin ja isän koirakin olla ortissa mukana.. :D ) Ikään en oo tämmöstä omistanut ja nyt omistan!! KIITOS!!!!

2110518.jpg

Ja kortti äitin (linkki) käsialaa.

2110537.jpg