Mintun allergia asiat pakkaa junnamaan paikoillaan. Ruokavalioon ei kauheasti oo tullu muutoksia. Tattaria on nyt vähän maisteltu ja se ehkä näyttäis sopivan. Paino vaan pakkaa mennä vähän alaspäin, kun lisää pitäis tulla.. ja kakkalla tuo saattaa käydä viisikin kertaa päivässä joten vähään liian liukkaasti toimii suolikin. Vähän oon tullu araksi antamaan sille mitään uusia ruokia, kun se pakkaa saada niitä limayskä kohtauksia ja hengenahdistuksia. Soijaa oon aatellu kokeilla. Mulla on tuolla maustamatonta soijajogurttia johon aattelin jotain pilttiä vähän sekottaa mukaan. Katotaan nyt koska saisin aikaseksi kokeilla. Soijaa on kokeillu vähän jossain keksin mukana antaa eikä mun mielestä oo kauheasti oireita lisänny.

Eilen käytiin ihotautilääkärillä ja saatiin resepti johonkin zipzoc käärehoitoon. Eka yön jälkeen ei mitään kauhean suurta muutosta ainakaan parempaan. Kovasti sitä kynsitti käsiä ja jalkoja siitä kohdasta missä ne kääreet oli ollu. Päärynä ja persikka laitettiin nyt tauolle, kun ovat kuulemma jotenkin perunan "sukulaisia." Äiskän pää vaan menee enemmän sekaisin. Viinirypäleitä ja vesimeloonia tilalle nyt sitten enemmän.

Iho on edelleen kauhean kutiseva ja punainen. Ja vaikka antaa ataraxin illalla, niin joka yö se herää kitisemään ja kynsimään.. ja tietenkin tulee mun viereen tai joskus se vaan huutaa täyttä päätä tuolla huoneessa ja on pakko käydä äkkiä se hakemassa ettei herätä muita. Perusravana on tällä hetkellä apobase ja lipolan. Varsinkin tuo punainen apobase on nyttuntunut hyvältä. Mutta kyllä mä kauheasti toivon, että tämä tästä jossain vaiheessa helpottais.. on tämä koko perheelle vähän rankkaa aikaa. Ja Mintulle etenkin kun koko ajan kutittaa ja paljon mitään ei saa syödä.. :/

No jotain positiivista. Löysin nalle-puh pääsiäismunia joissa ei oo suklaata vaan niitä helminauhakarkkeja. Ne näyttäis pienissä erissä menevän. Saadaan toisellekin vähän pääsiäis"munia", kun Emmi kuitenkin syö sitten..