Veljeni otti ja kosi ihanaa tyttöystäväänsä uudenvuoden päivänä ja saan kunnian tehdä heidän kihlajaisiin kakut. Nyt tein siis kukkia. Mansikkamäen Eben sivut on kyllä niin mun lempparit ja niitä kävin selailemassa ja hakemassa vähän ideoita. Tämmösiä kokeilin näpertää. Saas nähä minkänäköisiä ne loppuviimein on, kun ottaa kaikki tukisysteemit ja muut pois. Kukat on sokerimassan ja marsipaanin sekoitusta. Tämmöisä kukkia ei taida oiekasti olla, mutta eihän se mitään... :D

 

 

Ohensin vähän reunoja..

 

Muoks. tästä välistä näköjään on jääny yks kuva ja kohta pois, eli nuo "poimut" kukkaan oon tehny varovasti grillitikulla. :)

 

Kaks isointa kukkaa laitoin vaan ihan päällekäin ja pienimmästä otin kolme terälehteä jotka istutin yksitellen keskelle.

 

Pinkillä kimallepulverilla sudin terälehtien reunoja

Heteet on riisinuudelista (niitä sattuu olla kotona Mintun takia ja luin Ebeltä vinkin) ja pallukat päissä sokerimassaa.

 

Katotaan nyt minkänäkösenä ne on lauantaina kakussa. :d alunperin oli tarkotus tehdä kakkuihin kinuskikuorrutteet, mutta mua alko jotenkin stressaamaan ne kuorrutteet ihan hirmusti. Pari kertaa oon kyllä kokeillu tehdä, mutta silti. Onneksi Hanna sitten armahti eikä mun tarvi tehdä kinuskia siihen päälle.