Mintun allergia vaivaa taas. Huonona äitinä oon syöny Mintulle sopimatonta ja nyt toinen raapii itteään joka puolelta ja kutisee. :( Aamullakin jäi unet selvästi kesken, kun kutitti. Rasvasin kortisonilla ja annoin ataraxia ja nyt tuo tyytyväisenä nukkuu parvekkeella.

Apteekin maidoista on nyt kolmas purkki odottamassa aloitusta. Almiron ja nutramigen sai aikaan ihottumaa ja kutinaa. Uusin on nutri-soija. Voi kun se nyt sopiis!! Olisin kyllä valmis lopettamaan imetyksen. Onni kuitenkin, että mun maito on riittänyt näin hyvin. Ongelma voi kyllä tulla imetyksen loppuessa, kun toinen jo tajuaa sen ja nukahtaakin parhaiten imetettäessä.

Emppu on hauska. Nyt kun se oppinut sanomaan R-kirjaimen, niin se yritää vaihtaa kaikki L-kirjaimet ärräksi! =) Niinkun vaikka "pikkurirri."

Emppu myös oivaltaa.. Yks päivä täytin tiskikonetta ja Emppu pyysi mua leikkimään kanssaan. sanoin etten voi ja nääthän että äiti täyttää tiskikonetta. Hetken päästä se meni leluhuoneeseen ja huusi taas mua leikkimään sinne. Sanoin saman, että en voi kun näithän, että äiti täyttää konetta. Mokoma vastas, että "mutta äiti, enhän mä nyt näe.." :0)

Empulta kyllä tuloo hauskaa juttua koko ajan. Vaikka uhmakin on välillä kova ja käy äiskän hermoille. Iloinen tyttö meillä kuitenkin enimmäkseen on!