Kääk!! Pakettikortti on saapunut ja pääsen paketin noutamaan vähän myöhemmin!! ..ei millään malttais odottaa, mutta jumissa oon kotona, kun lapset sairastaa! :P

Illan aikana tähän saadaan siis rapsaa paketista!

 

~~~

 

Nyt on paketti haettu ja voi valtava mikä paketti!!! Mä olin -ja olen edelleen- ihan sanaton! :O

Paketista löytyi kaikki tämä

- Pillejä ja neidit kiittää! :) Meillä on tuolla tasan yksi pilli jäljellä ja arvatenkin siitä on tapeltu eikä kumpikaan ole saanut.. no nyt saa! :D
- Papaija-lime hilloa. Ihan uusi tuttavuus! Tätä pitää kyllä heti tänä iltana johobnkin testata!
- Ihania marimekon servettejä, mä rakastan kaikenlaisia servettejä ja näitä ei vielä ollutkaan!
- Kauha.. meillä alkaa olla kaikista kauhoista varret poikki joten tarpeeseen tulee!
- Pussillinen pussinsulkijoita! Todella kätevä keksintö jollaisia mulla ei ole ollutkaan!!
- Pääsiäisaiheisia koristetikkuja... kuulemma nyt pitää leipoa pääsiäiseksi muffinseja joihin näitä laitetaan! :D
- Hauska pupu pikkuleipämuotti, pääsee myös testiin pääsiäisen aikoihin!
- Party gel, koristegeeliä. sopii hyvin pääsiäisen leipomuksiin
- Keltaista marsipaania jota itseasiassa tarvitsen jo ensi viikolla!! Hyvään saumaan tuli! :)
- Ihana pääsiäisiloa kortti ja todellakin, tästä oli ja on iloa enemmänkin kun pääsiäiseen! Kortissa oli myös vinkki noihin pussinsulkijoihin.. nimittäin pursottaminen on helpompaa, kun sulkee tuommoisella pursotin pussin yläpään! Eipä ole tullut itselle mieleen vaan oon taistellut pussin sisällön kanssa, kun on pakannut tursuta ties minne ja jopa pursotettavan kakun päälle!! Varmasti myös esim. marianne crush pussin voi tämmösellä sulkea.. mulla menee nimittäin nytkin crushit tuolla pitkin hyllyä..

 

...ja viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä Mintun lettujauhoja!! Kiitos SLY!! Et arvaa miten onnellinen nainen meiltä löytyy!! Minttu kaappas jauhot käsiinsä eikä antanu ees kuvauksen ajaksi vaan piti ottaa kuva jauhoista JA Mintusta! :D ..ei ole hetkeen näitä jauhoja ollutkaan, kun pääsi loppumaan!

 

Ja kadeskontti, oksutaudista toipuva, siskonsa halus kans ottaa lempparijuttunsa yllärikasasta ja päästä kuvattavaksi sen kanssa. Emmi mielestä pillit oli kiva juttu.. :D

 

 

Kiitos sulle SLY:ni!!! Jos nyt voisin niin halaisin kovasti ja lujaa!! :) Paketti kyllä ylitti ja korkealta kaikki odotukset ja toiveet! Mulla on ihan paras SLY!! <3