Mulla on kyllä ollut ihan paras SLY ja olen iloinen, että lähdin pitkästä aikaa mukaan tähän leikkiin.

Tänä aamuna ikkunan takana vilahti sinipukuinen mies ja oletin sen olevan mieheni joka on postilla töissä. Postimies siellä kyllä oli, mutta olikin ystäväni mies joka kiikutti meille pakettia! Sain siis viimeisen paketin kotiovelle saakka! <3 Paketti oli jälleen runsas ja todella ihana!!!

 

(en ehtiny ottaa kuvaa, jossa ei pieni nainen olisi vilahtanut mukana :D )

Paketista paljastui siis

* Jälkiruoat -kirja, aivan ihania ohjeita! Varmasti tulee kokeiltua enempääkin kun yhtä!! :D
* Kinkkumuffinsien ohje sekä 12 iloleipurien silikoinista muffinsivuokaa. Näitä oon meinannu monesti ostaa, mutta aina ne on kauppaan jääny! Lupasin tehdä kinkkumuffinseja nyt vapuksi!
* Vadelmahyydykejauhe, vieläkään en oo saanu aikaiseksi tätä kokeilla, vaikka tuolla paikallisessa "kakkukaupassa" oon noita käsissäni pyöritelly. Nyt ei enää voi luistaa kokeilusta! :D
* Ilmapalloja ja serpentiiniä, Minttu hihkui, että "mä toivoinkin, että siellä olis noita" :D :D Nämä kyllä säästetään vapuksi!
* Ihana kortti/siemenpussi, siemenistä saa kasvatettua ihania kukkia jotka sopivat osuvasti myös syötäväksi/kakunkoristeeksi!  Mä voisin laittaa joka paikan kukkia täyteen kesäksi! Tykkään kovasti kukista!

Ja vielä jotain mikä sai lapset hihkumaan. Onneksi oltiin jo aamupala syöty joten annoin poikkeusluvan karkinsyöntiin, vaikka ei olekaan perjantai ja karkkipävä. Pitäähän arkena joskus olla "juhlahetkiä" ;D
* Minnihiiri -tikkarit

 

Kortissa oli paljastus (oikeastaan jo paketissa) ja Salainen leivontaysätäväni tällä kierroksella oli KAKKUKATRI
ISO kiitos KakkuKatri näistä kolmesta, yllätyksellisestä, kuukaudesta!! Olet tehnyt minut hyvin onnelliseksi näillä paketeilla ja kaikki jutut on tullu hyvin tarpeeseen ja ahkeraan käyttöön!

Hauska, että juurikin olen sinun (molemmilla) sivuillasi vieraillut viime aikoina ahkerasti kuitenkaan yhtään tietämättä, että olet salainen leivontaysätäväni! :D