Mä oon nyt tosi yllättynyt, positiivisesti, bake and partyn toiminnasta. Maanantaina varmaankin näkyi mun tilitetyt rahat heillä ja tänään on paketti tullut postiin!!! Uskomatonta! Monessa paikassa kun luki, että heillä on postituspäivä perjantai. Odotin pakettia vasta ensi viikolla. Ehkäpä mä voisin väsätä nyt jonkun juhannuskakun.. =) M toivoo jotain erittäin suklaista kakkua. Pitää nyt tuumata!

Tyhmä vaan, kun tilasin niitä värejä, niin unohdin valkoisen. :/ No tilaan kuitenkin sieltä vielä jotain, niin pitää yrittää sitten muistaa se ja jotain kimalleväriä tms. Kauheasti tekis mielei tilata kaikkia hienoja kakkuvuokia jne. mutta taitais konkurssi tulla.

Voi että.. mä oon ihan in laav noihin kakkuihin mitä jotkut on tehny. Paljon muita sivuja ei oo tässä tullu pyöriteltyäkään netistä, kun noita kakkublogeja.

Juhannussiivoja pitäis tehdä, mutta ei oikein yksin meinaa tulla mitään. Jos Mintun laittaa kävelytuoliin, niin pian se siinä kitisee ja kun se on lattialla saa koko ajan mennä perässä, se tukkii koko ajan ja ihan kaikkea suuhunsa. Helppo siivota. Pitää oottaa, että M herää.

Emppukevennys:
Emppu katteli tänään ulos ikkunasta ja huusi suureen ääneen, että "äiti, tuolla on kaksi ruumiinleikkaajaa."
Ihan oikeasti siellä meni kaksi ruohonleikkaajaa.. =D
Yks aamu Emmpu sanoi isälleen, että "meille pitäis ostaa kiikarit." Iskä kysy, että mitäs niillä, niin Emppu meinas, että kattelee niillä seinää. =D