Voi että on taas fiksu olo.. M:n piti yöllä lähteä töihin ja kas kummaa, auto ei inahtanutkaan. Mä olin kovin näppäränä jättänyt valot autoon jo toissapäivänä (M:llä oli ma-ti yö vapaa) eikä sillä eilenkään tarvinnu lähteä mihinkään. Olipa hauska soittaa iskälle yöllä kolmelta, että et tulis vähä jeesimään vävypoikaa. Kiitos vaan iskälle joka suit sait sukkelaan tuli tänne kaapelien kanssa!

Juu, tänään aattelin Mintulle kokeilla sitä soija-maitoa. Mulle alkais tämä imetysrupeama jo riittämään. Eikö 10 kuukautta oo jo ihan hyvin? 19. päivä mennään taas Seinäjoelle allergiajuttuihin Mintun kans niin olis sitten testattuna tuokin maito. Serkun häätkin lähestyy jossa oon kaasona ja olis kyllä hyvä, kun Mintulla olis tuolloin jo jotain muutakin kun tissimaito. Sen hameenkin kanssa on vähän huono imetellä..

Eilen oltiin Mintun kans neuvolassa ja kyllä tuo onneksi kasvaa ihan hyvin. Pituuskasvu on vähän pysähtynyttä, mutta painoa tulee ihan hyvin sitä omaa rataansa. No nyt se repii mun paidankaulusta ja hokee "issshi", pitää kai mennä. :D